Polityka zwrotów

Obsługa klienta

presti.sklep@gmail.com

Zwroty:

  • produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki,
  • pamiętaj, odesłany produkt nie może mieć śladów użytkowania i musi znajdować się w swoim oryginalnym opakowaniu (pudełko, folia, itp.),
  • zwrot Twoich należności nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odstąpienia od umowy,
  • zwrot zostanie wykonany na to samo konto, z którego otrzymaliśmy płatność (w przypadku płatności przy odbiorze – zwrot zostanie zrealizowany na konto, które zostanie wskazane w formularzu),
  • produkty personalizowane nie podlegają możliwości zwrotu.

Zwrot można dokonać:

  • (na własny koszt): sama/sam decydujesz jaką firmę wybrać.

UWAGA

  • Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą),
  • nie przejmujemy paczek wysłanych za pobraniem (na koszt sklepu)!

Adres do zwrotu:

PRESTI SKLEP
Sosnowa 10/118
32-310 Klucze

Powiadomienia:

  • otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o zatwierdzeniu zwrotu oraz osobą wiadomość z informacją o zwrocie Twoich należności,
  • tylko w przypadku całkowitego zwrotu zamówienia, oprócz wartości towaru, sklep zwraca również najtańszy dostępny podczas składania zamówienia koszt dostawy. Jeżeli dla danego zamówienia dostawa była (lub mogła być) darmowa, zwrot kosztów przesyłki nie jest realizowany.

Reklamacje:

Jeśli chcesz zgłosić reklamację na otrzymany produkt, skontaktuj się z nami drogą mailową na adres presti.sklep@gmail.com W wiadomości załącz zdjęcia uszkodzenia, a My postaramy się możliwie jak najszybciej skontaktować z Tobą w celu rozwiązania problemu.

Adres do odesłania reklamacji:

PRESTI SKLEP
Sosnowa 10/118
32-310 Klucze
Reklamowany produkt możesz odesłać w ciągu 30 dni.

Dodatkowe uwagi:

  • Dział Reklamacyjny wydaje decyzje w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki;
  • jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, sklep zwróci Ci należności na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym.

Formularz reklamacyjny:

  • Na naszej stronie znajdziesz przykładowy formularz reklamacyjnym, który możesz wydrukować lub przepisać ręcznie.

Dodatkowe uwagi:

  • Dział Reklamacyjny wydaje decyzje w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki;
  • jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, sklep zwróci Ci należności na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym.